www.circuits.gr

Διαφορα => Αυτοκίνητο – Μηχανή => Μήνυμα ξεκίνησε από: 704 στις Οκτώβριος 05, 2009, 12:56:03 μμ

Τίτλος: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Οκτώβριος 05, 2009, 12:56:03 μμ
Στo link που βάζω παρά κάτω θα δείτε ένα (θαύμα) γνωστό εδώ και χρόνια αλλά απαγορευμένο από τα μεγάλα συμφέροντα.
Μπορούμε όλοι να κάνουμε τα αυτοκίνητα, καυστήρες, φορτηγά να έχουν καύσιμο τι άλλο? Απλά νερό για το καλό του κόσμου αλλά και της τσέπης μας .Δείτε παρακάτω


http://www.youtube.com/watch?v=RkOYkeZymIY
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: yagi στις Οκτώβριος 05, 2009, 14:06:16 μμ
Λύσεις και τρόπος υπάρχει για να απαλλαγούμε όλοι αλλά όπως προανέφερες τα μεγάλα συμφέροντα δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα να καταστρέφετε και ο πλανήτης.
Τον τρόπο που προανέφερες τον είχα ακούσει πριν από 20 χρόνια αλλά μέχρι σήμερα............
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Οκτώβριος 05, 2009, 14:08:07 μμ
Τώρα όμως είναι εφικτός διάβασες?
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Οκτώβριος 06, 2009, 20:15:56 μμ
Σύντομα θα μπει η κατασκευή αυτή έτοιμη και σε λειτουργία
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: power στις Φεβρουάριος 19, 2010, 21:01:19 μμ
(http://img689.imageshack.us/img689/4591/88074donaldcar.gif)

Διαβάστε και αυτό αξίζει

Κατασκεύασε αυτοκίνητο που κινείται με νερό. Ακούγεται απίστευτο, αλλά είναι ελληνικό. Ο 54χρονος ηλεκτρονικός Γιώργος Λάγιος μετά από μακροχρόνιες έρευνες κατάφερε να κατασκευάσει αυτοκίνητο που κινείται για τουλάχιστον πενήντα χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό - καινοτομία για την οποία βραβεύθηκε και από τους αναγνώστες...γνωστού περιοδικού ως ο «Επιστήμονας του 2009».

Ολα άρχισαν όταν στην εταιρεία του κ. Λάγιου, που κατασκευάζει κλιματιστικά για οχήματα, θέλησαν να φτιάξουν ένα κλιματιστικό που να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως μέσο ψύξης. «Οταν μιλούσαμε πριν από είκοσι χρόνια για το υδρογόνο ως κινητήρια δύναμη, δεν μας πίστευε κανένας» λέει μιλώντας στην «Espresso» ο κ. Λάγιος και προσθέτει: «Ομως δεν το βάλαμε κάτω. Προσπαθήσαμε σε συνεργασία με ερευνητικές ομάδες από ελληνικά πανεπιστήμια και καταφέραμε τελικά να φτιάξουμε το πρώτο υβριδικό δίκυκλο που λειτουργούσε αποκλειστικά με υδρογόνο και αμέσως μετά το πρώτο αυτοκίνητο». Αν αναρωτιέστε πώς ένα ποτήρι νερό μπορεί να βάλει μπροστά ένα αυτοκίνητο, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Tropical μάς εξηγεί ότι είναι απλό: «Σε μια ειδική συσκευή γίνεται η ηλεκτρόλυση του νερού, η διάσπασή του δηλαδή στα δύο στοιχεία, το οξυγόνο και το υδρογόνο. Το πρώτο απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα, ενώ το υδρογόνο το αποθηκεύουμε σε μικρές φιάλες και αυτό στην ουσία είναι το καύσιμο».

Η εταιρεία του Γιώργου Λάγιου είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία-μέλος της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Υδρογόνου ανάμεσα σε άλλες εξήντα έξι ευρωπαϊκές εταιρείες που συμμετέχουν στο ερευνητικό πρόγραμμα παραγωγής καυσίμου από υδρογόνο. Το σημαντικό δε είναι πως μεταξύ των άλλων τιμητικών διακρίσεων που έχει λάβει για τις έρευνες γύρω από τις εφαρμογές του υδρογόνου περιλαμβάνεται και αυτή από τον ιδρυτή της Μicrosoft Μπιλ Γκέιτς το 2008.

«Το κακό είναι πως όλες αυτές οι καινοτομίες δεν έχουν καμία τύχη στη χώρα μας, διότι δεν υπάρχει βαριά βιομηχανία να τις στηρίξει και κατ’ επέκταση δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον για να μπουν στο εμπόριο» λέει ο κ. Λάγιος καταγράφοντας την πικρία του, ενώ τα σχέδιά του για το μέλλον αποτυπώνονται στην εξής φράση: «Οικιακό ηλεκτρικό ρεύμα από υδρογόνο. Να μπορούμε να μαγειρέψουμε, να βάλουμε σκούπα ή να φορτίσουμε το κινητό με ρεύμα που παράγεται από νερό».

Οπως μας αποκαλύπτει ο κ. Λάγιος, θα συνεχίσει την προσπάθειά του πάνω στις εφευρέσεις όπως όταν ξεκίνησε πριν από σαράντα χρόνια, μαθητής γυμνασίου ακόμα, εφευρίσκοντας το μηχανισμό λειτουργίας για το καζανάκι, τη λεγόμενη «φούσκα» που αφού την πατεντάρισε την πούλησε σε μια εταιρεία πλαστικών στο Αιγάλεω.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Nektarios στις Φεβρουάριος 19, 2010, 21:11:28 μμ
Μπραβο, μπραβο, μπραβο!!!!!!!!!!!!

Αυτο ειναι ρε παιδια Ελληνας, Ελλαδα, Ελληνισμος, Ιστορια και πολιτισμος αυτο που προσπαθουν να καταπατησουν τοσα χρονια...
Ποτε θα διωξουμε αυτη τη λασπη, τους σιχαμενους πολιτικους, τα λαμογια για να ανθισει παλι αυτος ο πολιτισμος? ποτε?

Χαιρομαι, δεν φανταζεστε ποσο οταν ακουω τετοιες ευχαριστες καταστασεις...
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Φεβρουάριος 19, 2010, 22:55:41 μμ
Τώρα που η βενζίνη έφτασε την τιμή του χρυσού όλοι πρέπει να στραφούμε στο υδρογόνο η συσκευή δουλεύει αλλά θέλει κάτι μετατροπές ακόμα .
Προσπαθώ να κάνω μικρή αποθήκη με 2 μπαρ πίεση το έχω κάνει στα χαρτιά τώρα θα το κάνω στην πράξη (όταν βρω χρόνο) γιατί θέλει πολύ δουλεία.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Nektarios στις Φεβρουάριος 20, 2010, 13:28:45 μμ
Φιλε 704 αυτο μεσα στην παρενθεση τελικα ειναι πιο πολυτιμο απο το χρυσαφι, συμφωνεις με τη διαφωνια μου?
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Φεβρουάριος 20, 2010, 16:59:08 μμ
Θέλει μπουκάλα πνευματική θέλει επαγωγικούς ανεπίστροφες θέλει.. …. θέλει και έχει πολύ μηχανολογική δουλειά άρα θέλει πολλές ώρες τώρα όμως έχει πλακώσει δουλειά που είναι ξέρεις δυσεύρετη όποτε πρώτα η δουλειά συμφωνείς;
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Nektarios στις Φεβρουάριος 20, 2010, 19:15:38 μμ
Συμφωνω απολυτα...
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Φεβρουάριος 21, 2010, 09:18:26 πμ
Νεκτάριε αφού ασχολείσαι γιατί δεν το κατασκευάζεις για να δεις και πως δουλεύει και να πειραματιστείς λίγο. Ότι βοήθεια θέλεις πες μου .
Απλά θα πάθεις πλάκα με την απλή κατασκευή και το τι κάνει. Είναι πλέον γνωστό πόση δύναμη έχει το υδρογόνο και πάνω απ’όλα οικολογικό.
Φυσικά θέλει και την ανάλογη προσοχή .

Πάρε μέταλλα από τις ψήκτρες ενός μετ/στη τα Ε και βαλτά σε μια πλαστική βίδα με απόσταση 16 χιλ μεταξύ τους αλλά ο αποστάτης να είναι πλαστικός  . Όσα πιο πολλά στοιχεία βάλεις τόσο μεγαλύτερη παραγωγή θα πάρεις και θα τα συνδέσεις ένα παρά ένα με συν πλην ( το πλην εχουμε το εργο). Ξεκίνα με χαμηλή τάση 6 βολτ και το ζητούμενο είναι να πάρεις το έργο στα 12 βολτ. Βαλτά σε ένα πλαστικό κάδο και ρίξε μια κουταλιά σόδα μέσα και έλα πες μου μετά.
Φυσικά η ηλεκτρόλυση θα βγάλει στην επιφάνεια σκουριά άμα έχεις σε ανοξείδωτο με πάχος 1χιλ βαλε αυτά.
Δοκιμή θα κανείς εγώ έτσι το ξεκίνησα και έχω φτάσει σε ικανοποιητικά αποτελέσματα
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Nektarios στις Φεβρουάριος 21, 2010, 09:39:58 πμ
 :) :) :) :) :) :) :)

Φιλε 704 καλημερα,

Καποια στιγμη θ' ασχοληθω σοβαρα, δεν κολωνω, τωρα ομως δεν εχω το χρονο.
Θα σου ζητησω πληροφοριες και αν θελεις να συνεργαστουμε πανω σ' αυτο το θεμα...
Τωρα αυτο τον καιρο εχω μετακομιση του εξοπλισμου μου σε νεο χωρο και οπως
καταλαβαινεις ειμαι πηγμενος.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Φεβρουάριος 21, 2010, 09:43:42 πμ
Όταν είσαι έτοιμος πες μου
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Nektarios στις Φεβρουάριος 21, 2010, 12:19:42 μμ
Θα το οργανωσουμε φιλε, μ' ενδιαφερει...
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: statos111 στις Μάιος 17, 2010, 03:05:25 πμ
Φίλε 704, θέλω να κάνω μια δυο ερωτήσεις, λόγο του ότι δεν τα πάω και πολύ καλά με τα αγγλικά.
Μετά το θέμα που άνοιξες εδώ, το έψαξα λίγο άλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω ορισμένα πράγματα.
Με το όλο σύστημα διασπάμε το νερό σε 2 μέρη υδρογόνο και 1 οξυγόνο. Από κει και πέρα γίνετε και διαχωρισμός πριν το βάλουμε στην υποδοχή του αέρα του κινητήρα? Και αν κατάλαβα σωστά μπαίνει στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα και απλά κόβουμε την βενζίνα ή πετρέλαιο ανάλογα και ο κινητήρας δουλεύει έτσι απλά?
Αν είναι έτσι, πιστεύω ότι δεν είναι δύσκολο να υλοποιηθεί.
Σε ένα βίντεο που είδα χρησιμοποιούσε 19 πλακάκια στα δυο ακριανά έδινε +  και στο ένα μεσαίο - .Τα υπόλοιπα 16 ήταν στον αέρα.   Απ' ότι διάβασα σε αυτά που έγραψες, λες για ένα παρά ένα με + και -. Πιο πιστεύεις ότι είναι πιο αποδοτικό?
Αν δεν κάνω λάθος στο βιντεάκι δεν χρησιμοποιούσε σόδα. Είναι απαραίτητη?
Σορρυ για τις ερωτήσεις αλλά μάλλον από αύριο το πρωί θα ξεκινήσω δοκιμές λόγο χρόνου. Για καμιά εβδομάδα θα μπορέσω να ασχοληθώ.
Σκέφτομαι να ξεκινήσω με 3-4 στοιχεία σε ένα μπολ και με κάποιο λάστιχο να το διοχετεύσω σε ένα καρμπιρατέρ που απλά ενώ δουλεύει με βενζίνα θα του κόψω την τροφοδοσία και θα του δώσω το μείγμα. Αν δουλέψει τότε θα ασχοληθώ πιο σοβαρά.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Μάιος 17, 2010, 09:10:36 πμ
Φίλε  statos 111 το αποτέλεσμα αυτό είναι μετά από 9 μήνες δοκιμών.
Εγώ έβαλα αυτοκίνητο σε λειτουργία (yogo) και δούλεψε, το μελανό σημείο ήταν  όταν πάταγες τα 2/3 του γκαζιού έσβηνε, αλλά η παραγωγή Η2 ήταν λίγη.
Έχω κάνει πολλά πειράματα ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
Αν βάζεις σε κάθε στοιχείο τάση έχεις πιο πολύ παραγωγή , στο ένα συν στο άλλο μείον .
Η ιδιότητα του υδρογόνου είναι ότι είναι πολύ ελαφρύ και ανεβαίνει πάνω, είναι επικίνδυνο γιατι είναι άχρωμο και άοσμο και άκρως εκρηκτικό.
Αν ψάξεις στο διαδυκτιο θα βρεις πολλές παραλλαγές και σαν κατασκευή και σαν τροφοδοσία.
Πάντως άμα το επιχειρήσεις πρέπει να είσαι παρά πολύ προσεκτικός και μακριά από εστίες φωτιάς και σπινθήρα .
Άμα το βάλεις σε μπολ βαλε το καπάκι από επάνω και κάνε τρυπά για ένα σωλήνα εξαγωγής και για τα καλώδια τροφοδοσίας ναι θέλει σόδα μέσα λίγη.

Σου το ξανάλεω ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ αν δεν είσαι σίγουρος καλύτερα να το αγοράσεις από το δυαδικτιο έτοιμο.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: statos111 στις Μάιος 17, 2010, 11:43:30 πμ
Φυσικά και το ξέρω ότι θέλει προσοχή. Πρώτα έψαξα για τις ιδιότητες του υδρογόνου και μετά τα υπόλοιπα.
Και αλλο ένα που δεν κατάλαβα. Γίνετε και διαχωρισμός πριν το βάλουμε; Ή κατευθείαν ότι παράγετε πάει στην εισαγωγή;
Και τα μέταλλα του κινητήρα δεν οξειδώνουν?
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Μάιος 17, 2010, 18:10:16 μμ
Ότι κάνεις παραγωγή γίνετε και  κατανάλωση τα μέταλλα από όσο ξέρω και έχω διαβάσει όχι. Υπάρχουν άτομα που το δουλεύουν 6-7 χρόνια σε αυτοκίνητα και δεν έχουν παρουσιάσει κάτι.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: statos111 στις Μάιος 17, 2010, 18:20:20 μμ
Ο.κ. Ευχαριστώ. Θα κάνω μια δοκιμή.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Μάιος 17, 2010, 18:44:45 μμ
Με πολύ προσοχή φίλε statos111
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: sakis-st στις Ιούνιος 04, 2010, 20:12:20 μμ
Plasma Electrolysis
Βρήκα αυτό το PDF και τα βάζω για όσους φίλους δεν το έχουν
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: ΘΩΜΑΣ42 στις Απρίλιος 25, 2011, 11:06:31 πμ
μπραβο παιδια πολυ καλα κανετε και εγω στο ψαξιμο ειμαι!!!
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: lpanos στις Μάιος 21, 2011, 23:39:24 μμ
Καλησπέρα, εδώ και 2 μήνες ασχολούμαι μεε την παραγωγγή hho με ηλεκτρόλυση, η αλήθεια είναι ότι η παραγωγή είναι σχετικά εύκολή διαδικασία, το θέμα είναι η συλογή που απαιτεί καλή κατασκευή και η αποθήκευση που προσπαθώ να αποθηκεύσω όσο μικρότερη ποσότητα γίνεται για ευνόητους λόγους (μπαμ),
Χρησιμοποίησα ανωξείδωτα ηλεκτρόδια και με 15Α και περίπου 20V είχα αρκετά καλά αποτελέσματα,
όταν έκανα την ίδια δοκιμή με την ίδια τάση και ένταση με ένα PWM τροφοδοτικό το πείραμα πήρε άλλη τροπή γιατί μπορούσα εύκολά να ελέγξω την παραγωγή μεταβάλλοντας την συχνότητα και το πλάτος του παλμου....

ακόμη είμαι στο ψάξιμό....
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: manthosvf στις Μάιος 29, 2011, 01:37:55 πμ
http://www.elektronik.gr/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=&products_id=20964&zenid=hsrb4nlrti0anqs1ilb5f648r0
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Μάιος 31, 2011, 11:05:58 πμ
 ((Παραγωγή υδρογόνου: 2,0 λίτρα ανά λεπτό (25Α) ))
Δεν συμφέρει διότι αν βάλεις την κατανάλωση των 25Α με τα 2 λίτρα είσαι μια η άλλη αν πέσεις στο ρεύμα με την ιδία σχεδόν παράγωγη τότε μπορεί να επιτύχεις μεγάλη οικονομία.
Εγώ παλεύω 1 χρόνο μια παράγωγη των 2 λίτρων με 5-6 αμπέρ το πολύ και είμαι σε καλό δρόμο.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: manthosvf στις Μάιος 31, 2011, 15:00:42 μμ
εχει και με ποιο λιγα αμπερ αν ειδες ειναι αναλογα με τα κυβηκα
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Μάιος 31, 2011, 17:50:26 μμ
το θεμα ειναι η παραγωγη των 2 λιτρων με 5-6 Α  και με τροφοδοσια (παλμους)  για να μην βραζει το νερο σε λιγα λεπτα.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: manthosvf στις Μάιος 31, 2011, 23:02:15 μμ
μπραβο φιλε εγω δεν εχω ασχοληθη καθολου ειναι η αληθεια επηδη εχω πετρελεοκινητο...
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Ιούνιος 01, 2011, 19:59:06 μμ
Φίλε lpanos δεν θέλει αποθήκευση άσε που δεν μπορείς να την κάνεις αλλά είναι και άκρως επικίνδυνο η φιλοσοφία είναι ότι βγάζεις να το καταναλώνεις αμέσως.
Πρόσεχε με τις δόκιμες γιατί εμένα μου έχει κάνει μπαμ ευτυχώς χωρίς ζημιές.
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: lpanos στις Ιούνιος 12, 2011, 21:24:39 μμ
Σ'ευχαριστώ 704 που το σημειώνεις, είναι όντως πολύ επικίνδυνη η αποθήκευση αλλά θέλω να διατηρήσω μία σταθερή πίεση στην έξοδο του συστήματος... και ο μόνος τρόπος είναι η αποθήκευση μιας πολύ μικρής ποσότητας... βέβαια βρισκομαι ακόμη στο ψάξιμο και στα πειράματα.... άλλωστε θέλω να μειώσω ακόμη την ένταση και την τάση... Όσο για το νέρο δεν φτάνει σε σημείο βρασμού είναι κάπου στους 35 βαθμούς κελσίου και ελπίζω να μειώθεί όταν αλλάξω ηλεκτρόδια με άλλα μεγαλύτερης επιφάνειας....

Αλήθεία πως μετράτε την παραγωγή σε λιτρα???
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: 704 στις Ιούνιος 13, 2011, 19:22:29 μμ
Εγώ σου λέω να κάνεις άμεσα κατανάλωση και άσε την αποθήκευση είναι άκρως επικίνδυνη φίλε.
άμα βάλεις μεγαλύτερα ηλεκτρόδια τότε θα έχεις περισσότερη παράγωγη άρα και μεγαλύτερη θερμοκρασία του νερού έχω σκεφτεί μια αντλία να κάνει συνεχεία κυκλοφορία του νερού για να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: stratos111 στις Οκτώβριος 02, 2011, 17:07:57 μμ
Τεχνητό φύλλο θα λύσει το πρόβλημα των καυσίμων
http://www.newsbeast.gr/environment/arthro/238208/tehnito-fullo-tha-lusei-to-provlima-ton-kausimon/
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: ΘΩΜΑΣ42 στις Ιανουάριος 01, 2012, 13:41:47 μμ
μπραβο παιδια συνεχιστε τις προσπαθεις.Αθανατο ελληνικο δαιμονιο!!!
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: ΘΩΜΑΣ42 στις Φεβρουάριος 17, 2013, 22:58:31 μμ
παιδια επανερχομαι στο θεμα για τηγ βοηθεια σας.εχει δοκιμασει καποιος να το βαλει σε καυστηρα πετρελαιου?
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: Litinos στις Απρίλιος 26, 2014, 11:04:44 πμ
Καλησπέρα σε όλους,
έχω προχωρήσει αρκετά την κατασκευή και όποιος θέλει να ασχοληθεί να κανονίσουμε συνάντηση.

Litinos
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: power στις Απρίλιος 26, 2014, 15:10:42 μμ
Σ’ αυτά ιδικός είναι ο stratos111, αφού δουλεύει το αμάξι του εδώ και δυο - τρία χρόνια με υδρογόνο
Τίτλος: Απ: Οικολογία και οικονομια υδρογονο αντι βενζινης πετρελαιου
Αποστολή από: alex στις Ιούλιος 21, 2014, 00:45:21 πμ
thanks g-- g-- g-- g--
TinyPortal © 2005-2011